戴米恩萊斯(Damien Rice)
The Blower's Daughter

And so it is
Just like you said it would be
Life goes easy on me
Most of the time
And so it is
The shorter story
No love, no glory
No hero in her sky

I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes...

And so it is
Just like you said it should be
We'll both forget the breeze
Most of the time
And so it is
The colder water
The blower's daughter
The pupil in denial

I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes...

Did I say that I loathe you?
Did I say that I want to
Leave it all behind?

I can't take my mind off you
I can't take my mind off you
I can't take my mind off you
I can't take my mind off you
I can't take my mind off you
I can't take my mind...
My mind...my mind...
Til I find somebody new


結果果然跟你預測的一樣
生命的這條路對我來說大都很順暢
但我總覺得我在一個比較短的故事裡
沒有愛, 沒有光榮
沒有英雄在她的世界

我不能停止看你
我不能停止看你
我不能停止看你
我不能停止看你
我不能停止看你
我不能...

結果果然跟你預測的一樣
我們在我們生命的大部分
都會忘記沒有對方的寒冷
但是總是我在比較冰冷的水裡
吹黑管的女兒
你的眼睛在否認

我不能停止看你
我不能停止看你
我不能停止看你
我不能停止看你
我不能停止看你
我不能...

我有跟你說我恨你嗎?
我有跟你說我想放下一切, 拋在腦後嗎?
我不能不想你
我不能不想你
我不能不想你
我不能不想你
我不能不想你
我不能.....
不想你....不想你
直到我遇到別人....


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Apple911 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()